SKRIVET: 2009-09-11, kl 09:27:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

allt möjligt..



Känner mig inte lika negativ idag. Vilket kanske är på tiden?

Vi var till barnmorskan igår vilket gick bra & hon tyckte synd om mig. Skönt när man får lite medlidande :)
Allt var bra i alla fall. Var det vanliga med hjärtljud, sf-mått och blodtryck. Hade jättelågt blodtryck, kan ha varit för att jag knappt fick i mig någon frukost. Fick tvinga i mig en macka :(
Har sjukt ont i munnen, ett sår (inte en blåsa men nåt liknande) långt in i munnen. Hällde i mig blåbärssoppa och sånt för att få i mig nånting. Var till vårdcentralen t.om.. hade jag inte varit gravid hade jag inte brytt mig. Men nu måste jag ju få i mig föda, speciellt eftersom det är på slutet nu & jag ska orka med en förlossning.
Sköterskan följde med mig till apoteket och visade vilken salva jag skulle köpa. Men hur lätt är det att få dit salva när det är INNE i munnen & långt in?! :(

Pappa & Maja kom hit och fikade i förrgår. Då hade Maja åkt kana vilket hon tyckte jag också skulle göra. Speciellt på mage för det hade minsann hon gjort hehe. Sötunge!
Ska träffa na senare. Ska till nya lekparken i stan :)

Drömde att jag pratade med farmor och började gråta, för att hon och pappa inte pratar med varann vilket dom inte gjort på kanske 15 år..

En som pluggar med Daniel hade sagt att han hoppas att han inte får träffa Daniel på måndag. Höhö.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: