SKRIVET: 2009-09-12, kl 16:58:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

2 dar kvar...



Igår var jag ju med Maja i lekparken i stan. Hon hittade snabbt 3 tjejer i hennes size som hon lekte med. Dom hängde med varann hela tiden. Gungade på dom fart när dom satt i den stora gungan alla 4. Kändes efter ett tag i ryggen.. en karl sa "Akta så du inte sätter fart på det där" & syftade på att bebisen i magen kanske ville ut.
"Det gör då ingenting, 3 dar kvar" svarade jag.
"Oj, då kanske man ska springa härifrån" svarade han & såg helt chockad ut ^_^

Daniels föräldrar kom hit och fikade på eftermiddagen. Dom hade med sig godis som dom köpt på resan. B.la en ask med lakritspipor och jag har aldrig ätit så goda lakritspipor någon gång!!! Sååå färska ju :)
Dom tog slut igår.. ooops :P

Ikväll ska vi äta plankstek hos Kjell-Britt. Jag får quornfiléer på min planka. Kjell har tydligen gjort hemgjord beasås. Inte illa pinkat må jag säga! Jag har gjort dessert som jag ska ta med, vaniljpannacotta. Eller, Daniel och jag hjälptes åt. Det ser ut som det blivit bra iaf!
Skulle haft formar bara, nu har jag det i glas.. men vart hittar man dom perfekta formarna?
Ragge hade ju gjort pannacotta i dom perfekta formarna, som vi fick på inflyttningsfesten för ett tag sen.. får ta ett snack med den grabben tror jag!

Jävlars, nu kom jag på vad jag glömt bort. Hade tänkt köpa en ros till mami som uppmuntran eftersom hon skadat sig. Hände en olycka igår nämligen. Stackars mami =(

Fick härliga nyheter igår!!! Längtar till måndag kan jag säga.. =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: