SKRIVET: 2009-10-25, kl 12:05:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

smarta unge!



Han verkar väldigt smart våran bebis. Dels har han koll på hur det här med vintertid funkar, vilket jag själv lärde mig i typ gymnasiet :P
Sen ska jag iväg till Kupolen. Sa i telefon att jag var redo, vi lägger på & DÅ mina vänner hör jag hur han vaknar. Och är hungrig. Han blev alltså orolig att mamma skulle sticka iväg med hans mat. Han kanske var vaken & ropade "hallå! stick inte med maten, jag är huuuungrig" :)
Jag har dock urpumpad mjölk i kylen, pumpade ur senast imorse. Men jag ammade honom såklart, så han är mätt och belåten innan jag sticker. Sa till honom att han inte behöver äta massor för att klara sig tills jag kommer hem för det finns i kylen annars kommer magen säga ifrån. Undrar om han förstod det? Tyckte han åt ganska länge nämligen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: