SKRIVET: 2009-10-08, kl 20:37:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sego



Åh vad blogg.se är segt ibland! Tar ju f*n 100 år att komma dit man ska.. gaaaaaaaaaah!

Idag har jag varit rätt seg. Casper ville inte sova igår. Han blev skitsur när vi släckte lyset, han förstod väl att vi skulle sova då.. knäppis :P
Tror vi fick sova närmare 2. Sen vaknade jag vid 3 & var vaken i säkert en timme. Då var inte Casper vaken. Sen vaknade han 5 & åt. Sen fick vi sova till runt 8.. kände mig helt död, men bara jag kom på fötter så gick det bättre.

Vi åkte till Säter & hälsade på. Medans Daniel bytte däck vilade jag lite med prinsen :)

Alla verkar vara förkylda nu =/
Törs man gå ut snart?
Igår skulle Jessica ha hälsat på men hon hade blivit rejält förkyld så vi skulle ta det en annan dag. Imorgon skulle Bettan, Kea & Sofie kommit men Kea är dyngförkyld & dom andra småförkylda tror jag.
Men här är vi friska iaf :)

Nu hoppas vi att lillprinsen vill sova något tidigare ikväll/i natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: