SKRIVET: 2009-10-19, kl 10:29:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kusinträff



Häromdagen när jag var ute så kände jag efter ett tag att "Jag måste hem!!" för då hade det börjat spänna så mkt i bröstet & det gjorde ONT :(
Direkt hem och pumpa.. kul.. eller inte. Nu har vi nog mer än 4 dl i kylen hehe. Hade velat ha nåt bättre att frysa in i, men vad skulle det vara?

Imorse åt han i nästan en timme, han började ca 7.30. Sen låg han bara och tittade sig omrking till ca 9.30 eller nåt och då ville han äta mer. Då åt han dock bara några minuter. Sen släppte han & nästan somnade. Han blev så trött att han inte ens orkade svälja det sista, det rann ur munnen på han :P
Tror han gjorde samma sak igår kväll. Då trodde jag först att han kräktes (i så fall andra gången i sitt liv) men det var nog bara mjölk som han inte svalt & som var kvar i munnen.

Igår eftermiddag var vi till Daniels föräldrar i Säter. Anna & Niklas med Filip kom dit också + Andreas. Andreas höll Casper i några minuter. Han såg skiträdd ut haha. "oj, han verkar bli sur nu. han kanske börjar skrika. vad gör jag då?"
Så nu hoppas jag att han väntar ett tag med barn :)
Anna var nog glad över att Casper var vaken, när dom var hem till oss sov sig Casper igenom hela besöket men då var han ju bara en vecka. Så Anna höll i han & pratade mkt med han.

Det roligaste Filip sa var nog det här: Var jag en kusin när jag var liten?
hehehe

Filip var väldigt intresserad av sin kusin. Klappade & grejade *söt*
Så visade han sina leksaker, han hade b.la någon läskig mask. Casper reagerade inte ett dugg på den så än är han inte rädd..
När vi skulle åka stod Filip bredvid bilen & vinkade. Han undrade om inte Casper kan vinka än.

(Filip är 4 år)


Lotta

men gravid igen? så snabbt? går det?? :S

det vore ju himla käckt isf hehe..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: