SKRIVET: 2009-10-02, kl 10:13:22 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Inlåst



Jag & Darling kollade på tv igår; den svenska dokumentären Inlåst. Verkar rätt bra måste jag säga. Intressant. Men en kille gav upp efter ett dygn pga hemlängtan! Så sa han att fängelse inte är nåt för han, att han insett det.
Öhhh, "inget för mig"? Får väl hoppas att dom reder sig så småningom och kommer på fötter.
Under ett blöjbyte i natt tänkte jag på det, man måste må skit som förälder om man har ett barn som är kriminell. Man kan aldrig slappna av & jag skulle aldrig kunna sova. Fy fan..

Den här gångna natten var helt underbar! Natten innan var jobbig, Casper var vaken 00.30-ca 4.00! Så ont i magen stackarn :(
Började med miniform igår. Vet inte om det redan hjälpt eller om vi hade tur. Verkar gå lättare att få han att rapa nu i alla fall. Sötisen sover nu :)

Jag är vrålhungrig! Snart blir det frukost, Daniel kommer hem med det :)

Börjar bli svinkallt ute tycker jag. Ändå är det bara några minus, bäst att vänja sig! Och så är det väl dags att leta fram underställ och tjockare jacka.. :/

Vi var ju till BVC igår, Lillrumpa väger nu 3720 g :D
Tror han kämpar för att komma i sin overall, då han känner att den är på tok för stor. Fick hans overall av Daniels föräldrar, Laban i fleece & strl 50/56 men ändå jättestor! Tror inte att nåt nyfött barn kan nå till benen/armarna :P
Caspers ben slutar i grenen hehe. Så vi har den som en åkpåse :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: