SKRIVET: 2009-10-09, kl 21:55:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

glömsk



Kommer ofta på saker jag ska blogga om, men så fort jag sätter mig vid datorn tar det stopp & jag har glömt allt :/

Idag tog jag en promenad hem till Kjell-Britt i Skräddarbacken. Jätteskönt ute! Där blev det sen lunch, kladdkakebak & så tog jag det bara lugnt. Mormor fick öva på att byta blöja vilket gick sådär :P
Sen kom Daniel och hämtade hem mig & Casper :)
På vägen hem hyrde vi en Johan Falk-film som vi dock inte hunnit se ikväll utan tar det imorgon istället.
När vi kom hem hjälptes vi åt att göra en paj som vi ska äta till lunch imorgon och så gjorde vi varma mackor som vi åt ikväll.

Casper somnade nyss så det kanske blir lika som det var i natt? Då sov han till 00.30, åt en stund och sen sov han ända till 5.30. Jätteskönt! Han är så duktig, våran (för tillfället prickiga) hjälte! <3
På måndag ska han vägas och mätas igen också.


Mia

men du har ju barn med min gamla polare^^



PUBLICERAT: 2009-10-13, 18:46:23 | URL: http://nemesiiis.blogg.se/
Annica

åhhhhh, här har jag inte varit på länge ser jag, GRATTIS GRATTIS till eran son!!!!!!!!!!!!!!



PUBLICERAT: 2009-10-14, 15:21:30 | URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: