SKRIVET: 2009-11-16, kl 20:26:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tänder?



Ja, man kan ju tro att Liten redan börjar få tänder. Så mkt som han dregglar och så har han händerna i munnen i stort sett hela tiden. Verkar väldigt tidigt men en av mina "mamma-kompisar" har en son som redan har en tand på G & han är ungefär lika gammal som vår Lillrumpa.
Vi får se om det kommer upp någon tand eller inte, känner inget i alla fall..


Thérèse

ja Hugo var ju bara 2½ månad när första tanden kom..då var jag glad att jag inte ammade. Mitt fadderbarn är 4 månader och har nu fått sina första tänder..hennes mor tycker absolut inte det är kul att amma längre :(

Hugo har fyra tänder som inte kommit än..de skl tvåårständerna..men annars har han alla och hade redan innan ett års ålder..jäkla bök att hålla på och borsta :/

Kram



PUBLICERAT: 2009-11-16, 22:19:14 | URL: http://www.theresesjosten.se
Lotta

jag lurar på samma sak med lucas å..

han skriker ju ibland som om det vore the end of the world också.. helt "utan anledning" 0_o



PUBLICERAT: 2009-11-17, 07:18:16 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: