SKRIVET: 2009-11-12, kl 12:59:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

svag



Jag hade tänkt skriva ett inlägg men fick syn på att klockan är för mkt för det. Daniel är ute och går med lillprinsen och när han gått klart ska jag gå ut. Då ska jag bara gå lite kort tills mamma kommer, då ska hon gå med honom. Jag är nämligen för svag för att kunna gå idag. Jag gick ju i alla fall igår.. men idag är jag yr som f*n och det blir värre varje gång jag reser mig. Dammsög lite hemma och då blev jag helt slut. Jag har ingen ork alls :(
Fattar inte vad det är för fel.. blir aldrig bättre efter att jag ätit heller. Suck. Har ju haft det så här ett tag nu. Och sover, ja det gör jag. 7-8 timmar/natt räcker ju.

Nej, vila var det ja! skriver mer senare..

(Förresten, vi fick en leksakskatalog idag. försökte visa Liten men han var inte intresserad. Tur det ändå, annars blir det dyrt om han pekar på ALLT i katalogen.. hehe)


Stoffe

Hej!

det där låter ju inte bra. antar att du fått det kollat?



PUBLICERAT: 2009-11-12, 13:29:08 | URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
earcandy

besök gärna min musikblogg earcandy.blogg.se ;)



PUBLICERAT: 2009-11-12, 13:37:06 | URL: http://earcandy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: