SKRIVET: 2009-11-06, kl 18:19:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

still alive



Fick ondare och ondare och ondare och ONDARE igår kväll kan jag tala om. Kunde inte somna på kvällen. Casper sov, Daniel låg vaken (för min skull tror jag). Till slut rann tårarna. Jag ångrade mig och hatade mig själv för det jag gett mig in på. Gick upp till datorn. Hade armen i knät och det kändes behagligt. La mig igen och somnade efter 2. Före 3 vaknade Lillrumpa. Härligt! Daniel gick upp och bytte (eftersom jag inte kunde eller rättare sagt ens kan bära honom) på honom, sen fick han äta. Dröjde innan jag vågade testa att ligga på vänster sida men det gick, det gjorde ont men allt för Lillrumpas skull så han får mat och jag slipper mjölkstockning igen.
Vaknade imorse efter 8 (hade sovit från ca 4 vill jag minnas) och kunde inte sova igen förrän 15 :(
Men då sov jag ett tag och sen mådde jag bättre. Hela dagen har jag haft ont i lederna och känt mig allmänt "risig". Bara druckit lite vatten och ett glas blåbärssoppa, aptiten har varit försvunnen. Men vid 17 åt jag en happy meal med extra cheese.

Nu dricker jag gott te och Lillrumpa har vaknat. Sötast i världen <3

Hoppas självklart att det räcker med en dos för jag pallar fan inte en gång till. Jag går hellre igenom förlossningsvärkar kan jag tala om. Nog för att det kommer något gott ut ur det hela när det gäller förlossningsvärkar men ändå. Orka må dåligt. Har struntat i att amma en gång pga brist på ork, då fick han flaska av Daniel istället. Nej, nu får det va nog!

Imorgon vill jag må bättre så vi orkar åka till Säter. (och att jag orkar ta hand om min son!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: