SKRIVET: 2009-11-18, kl 10:36:59 | PUBLICERAT I: drömmar

spärrat ica-kort?



Härom natten drömde jag att jag blev våldtagen av en 69-årig gubbe på Kupolen någonstans. Sen sprang jag dräifrån och två väktare skulle hålla fast honom tills polisen kom men väktarna var helt värdelösa så han slet sig. Jag satt på en bänk med Daniel och grät när våldtäktsmannen kom gående.
"DET ÄR HAN!" hulkade jag fram och han fick syn på mig så han började springa. Daniel sprang efter och brottade ner honom. Vilken karl jag har va?
När Daniel brottat ner honom tog poliserna över..


I natt drömde jag att Daniel gjort nåt skit så hans ica-kort blivit spärrat, av Ica alltså. Hur det nu var möjligt. Så drömde jag att han börjat snusa igen, i smyg. Han hade köpt en hel (j-a) stock snus! Jag var rasande och skällde. Då kom det fram att han varit otrogen. Då blev jag ännu mer rasande & grät hysteriskt. Sen satt jag hemma hos "Ica-Vicky" och drack kaffe i hennes kök. Där sa jag precis vad jag tyckte och kände nu efter att jag fått reda på att han snattat eller nåt på Ica, att han köpt snus och varit med någon annan...


Kanske därför jag kände mig helt stel och öm i kroppen när jag vaknade? När man drömmer sån där skit menar jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: