SKRIVET: 2009-11-15, kl 22:20:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

söt-babbel



Varit hos mamma & Kjell ett par timmar idag. Kjell bär och bär och bär, typ. Han tycker det är så mysigt med Liten :)
Han fick honom att somna på axeln. Så la han honom i liften där han sov en timme. Varför somnar han aldrig när han är med mig? Alltså inne.. knas-unge! Måttligt drygt faktiskt.
Sen bar mamma honom och la honom på sig när hon låg på rygg. Dom somnade båda två. Mamma snarkade ett tag och det gjorde att Liten sov ännu bättre :P
Det vibrerade väl haha.

Än har han inte somnat för kvällen men det hoppas jag att han gör snart. Jag är faktiskt trött och jag är morgonmänniska.

Jag bakade en mjuk pepparkaka mitt i all stress igår men den blev misslyckad då halva kakan hamnade i ugnen pga att den jäste över och sen sjönk den ihop. Idag bakade jag en ny vilket blev tredje den här veckan så 2 av 3 som blev lyckade är väl ändå bra?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: