SKRIVET: 2009-11-20, kl 10:43:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skratt-attack



Försökte läsa min bok (Ketchup-mamman) samtidigt som jag ammade igår. Gick sådär. Jag skrattade så hela jag skakade vilket gjorde att Lillrumpa släppte såklart :/
Aldrig läst en bok som gjort att jag skrattat så mkt! Den är sjukt rolig :D
Den behövde jag kan jag säga. Nog för att jag är glad, men att skratta riktigt mkt när man läser är så härligt. Och jag vill aldrig släppa boken heller. Vill läsa hela tiden. Men vill gärna ligga i sängen och läsa. Varför ser jag inget i mörkret? Och varför måste jag sova för att orka? Det är nog för att boken inte ska ta slut, ja så måste det vara!

Jag läste Martina Haags böcker för rätt länge sen och dom var rätt roliga men inte i klass med den här!
Daniel börjar nog tröttna på boken för när det är nåt som är extra extra-roligt så bara måste jag läsa det högt också :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: