SKRIVET: 2009-11-09, kl 11:17:11 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ny vecka



Jaha, då var helgen över då. Och den gick fort =/
Men det blev väl så för att fredan försvann eftersom jag var sängliggande. TRÖK!
Lördagen var det som sagt besök hela dagen i stort sett. Igår hände det väl inte så mkt. Var till Kjell-Britt på kvällen. Maja var där och hon blev sååå svartsjuk på Casper. Kjell fick inte vara där hon var för att han varit där Casper var. Jag fick inte ens se åt henne och säga hej då när hon skulle gå.. oj oj oj. Oskyldiga Casper. Han ligger i babysittern och sparkar och pratar en massa hehe. Snart dags att byta på han. Om en timme kommer Danne hem för att gå en promenad med han. Efter att han gått ska jag och mamma gå.
Medans Danne är ute med han ska jag fixa lite smått hemma.. inget märkvärdigt alls.

Ingen som har en liten stuga att låna ut? Alltså modellverision. Inte som man kan bo i!


Annica

heeej det va länge sen gumman, allt bra?

jo det e inte kul heller, men det börjar ordna upp sig nu tror jag, jag har ammat honom typ hela dagen nu och duschat varmt, men lite ont gör det än så man får väl fortsätta, kram på dig



PUBLICERAT: 2009-11-09, 13:27:06 | URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: