SKRIVET: 2009-11-30, kl 11:35:38 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ny vecka, nya möjligheter



Eller?

Nyss öppnade Lillis en julklapp som han fått av hans kompis Lucas. Det var en body med texten "I´m the winner" :)
Han tackar så mkt!

Han var jätteledsen igår och inget hjälpte. Jag tyckte han borde vara hungrig men när jag försökte ge han bröstet så blev han ännu surare! Sen stod jag upp med honom i famnen. Testade då att ge honom (andra) böstet och då började han minsann äta direkt! Stod upp i kanske en minut, sen satte jag mig försiktigt ner i sängen. Han åt länge så det blev lite drygt att luta sig snett mot sänggaveln och ha foten mot spjälsängen.. ja det blev en rätt konstigt ställning kan jag säga men allt för Lillis! Han somnade nästan i min famn så han blev sur när jag la ner honom, men vad göra? Han somnade rätt snabbt sen ändå, klockan var vid 22. Sen grejade han en del vid 1 så då bytte vi blöja. Sen åt han inte förrän 5.30 :)

Idag har han vaknat och sovit och vaknat och sovit.. hela förmiddagen. Jag la mig bredvid honom ett tag för att få upp värmen då han är varm av sig. Mysigt att ligga där under täcket och hålla om honom. Han har ju bara filt när jag inte är med dock.. som han mer än gärna sparkar av sig :P

Nu ska jag fixa lite käk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: