SKRIVET: 2009-11-20, kl 09:24:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hunger



När jag låg i sängen och det var dax att sova igår kände jag hur hungrig jag var. Försökte ignonera mig det gick inte. Magen var tom och jag hade ont i magen t.om.. gick upp och åt några hårdmackor, klockan var 23. Hade rätt ont i magen efteråt men somnade. Var hur trött som helst, konstigt nog.
När jag vaknade tidigt imorse för att Liten var hungrig sa jag till Daniel "oj, magcancern försvann i sömnen"
"Men det var nog så att du hade ont för att du var så hungrig"
Men ok då.. jag kör alltid med att det kan vara det värsta. Men jag springer ju aldrig till doktorn stup i kvarten och om jag går till doktorn så säger jag aldrig att jag tror det värsta.

Nog om det. Nu ska jag dricka lite mer kaffe, äta lite kokta ägg och någon smörgås.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: