SKRIVET: 2009-11-17, kl 11:04:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

blåsan...



(Varning för ointressant inlägg! Ovanligt va? Ja, det är nog värre än vanligt...)

Ja ibland börjar jag fundera hur mkt jag kan kissa egentligen. I natt kissade jag en gång, massor. Och sen imorse var jag tvungen att gå på toa innan amningen, annars hade jag kissat i sängen ^^
Trodde aldrig jag skulle sluta kissa när jag gick på toa!

NEJ jag är inte gravid!!! :P

Men jag försöker dricka mkt så det är väl därför. Måste dricka mkt för att slippa huvudvärk och ammar jag ju. Då ska man äta bra & dricka MASSOR.

Liten sover.. NU liksom. Knas-unge. Får se hur han är idag. Igår var han inte riktigt sig själv. När han suttit i sin babysitter en kort stund tröttnade han, låg på mage ett tag sen tröttnade han, bar han och han tröttnade..

Nu vaknade han.. bajj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: