SKRIVET: 2009-11-01, kl 15:15:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

besök



Idag kom både farmor & mormor hit för att träffa sitt barnbarn. Hans mormor såg ju honom igår dock.
Mormor är ute och går med honom, borde komma snart. Han sover så gott i vagnen :)
Eftersom jag har ont och får skitont av att gå så får jag stanna hemma. Daniel gick själv på förmiddagen.

Jag var lite orolig för hur natten skulle bli eftersom han somnade 19.30 igår. Men det gick strålande! Han åt 1 och somnade om efter en liten stund. Sov till 5 och då var han vaken ett tag. Låg och vevade med armarna likt en propeller och viftade med benen.. men när Daniel höll i hans fot så somnade han hehe.
Så sov han till 8.30 :)
Då åt han igen och somnade om. Jag gick upp när han ätit frukost för jag får för mkt sömn annars. Undra hur länge risken finns att man kan få för mkt sömn..

Nu ska vi tydligen höra på AIK-fotboll på radion *ehrm*

När Casper kommit hem vill han säkert äta. Hoppas jag hinner göra en paj jag tänkt göra bara. Den ska jag spara. Blir en köttfärspaj. Till kvällsmat blir det potatisgratäng och (quorn)ostsnitzel. <--- kan aldrig lära mig den rätta stavningen och vem orkar googla?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: