SKRIVET: 2009-11-22, kl 20:23:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bad-tajm



Badat med lillprinsen ikväll, myyyyys :D
Han "simmar" för fullt hehe. Han övar nog inför babysimningen eftersom jag talat om för honom att det börjar när julen är över.. :P

Känns som jag har ont lite överallt i kroppen. Bara jag inte håller på att bli sjuk! *orka*
Har ont i ögonen också.. skumt måste jag säga!

Snart har jag läst ut min bok också. Trist. Har läst lite i en annan bok samtidigt så jag får fortsätta läsa den, något nyttigare bok om man säger så. Handlar om utvecklingen hos barn.

Igår kväll åt jag 5 lussekatter. Eller jag är inte säker, tappade räkningen faktiskt. Daniel såg en aningens häpen ut kan jag säga. Men vadå? Är det gott så är det! Och det handlar om en kort period på några veckor. Och det syns inte på min kropp vad jag vet och det syns absolut inte på vågen. (vågen visar lägre & lägre siffror)
Förra året vid den här tiden åt jag också runt 4-5 lussekatter vill jag minnas..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: