SKRIVET: 2009-11-15, kl 11:11:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

8 veckor



Sista dagen den här helgen. Går ju så fort hela tiden. Helt sjukt! Och appropå fort, Lillrumpa blir 8 veckor idag! Har vi haft honom i 8 veckor, är det verkligen sant? :D
Daniel sa förut "...så länge vi haft honom..." det lät som om någon annan haft honom innan men så är det väl inte? Han kom då ut från mig vill jag minnas ;)

Caspers gammelmormor och gammelmorfar har redan åkt hem. Det var inte planen från början och det tycker jag är tråkigt. Hann ju knappt träffa dom :(
Dom åkte hem tidigare för att min morbror med familj från Hälsingland åkt dit min mormor & morfar bor, så dom var ju tvugna att åka hem. Min morbror skulle köpa en till hund. Kunde inte hunden vänta tills nästa vecka?!

Ja, ja.. Grattis Casper som är 8 veckor! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: