SKRIVET: 2009-05-27, kl 21:19:59 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Sågmyra

Åkte till Sågmyra idag. Men det var nog sista gången. Finns ju inget där! Det där är totalt j-a överskattat! Grrrr
Fast jag fick ju gå in på Babyproffsen i Falun innan där dom hade ett stödbälte i min storlek, XS t.om så det kunde inte bli bättre :)

När vi åkte hem somnade jag till i bilen hehe. Och jag var dötrött när jag kom hem! Men fick lust att baka så jag slängde ihop en kladdkaka :)
Dock så kände jag efter en liten bit att det var tillräckligt. Så fort jag är sugen på nåt och sen äter lite så försvinner suget.. bra på sätt och vis. Fast tråkigt med en hel kaka..

Tog en cykeltur till Forssa idag. Tillräckligt för en tjockis som mig :P
Sen blev det fiskgratäng och mos med kokta grönsaker till kvällsmat. MUMMA! =)


tess

sågmyra är verkligen överskattat!



PUBLICERAT: 2009-05-27, 21:51:24 | URL: http://latess.blogg.se/
tess

njae, om man hittar de bra ställena så ;) New yorker är ju min favorit, hehe :)



PUBLICERAT: 2009-05-28, 22:06:04 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: