SKRIVET: 2009-05-06, kl 20:19:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

pannkaka!

Vi gjorde ugnspannkaka idag, med äpplen. Och det blev..verkligen pannkaka! Jag kunde inte ens äta skiten utan jag åt en räkmacka istället. Oooops :P
Men Daniel åt..
Det verkar helt sjukt att misslyckas med ugnspannkaka, men det går tydligen det också.

Hoppas jag hinner sova middag imorgon. Brukar alltid sova ca 20-30 min när jag kommit hem. Ibland sover jag t.om innan jag ätit för jag är så trött.


Frida

Nej, vi har bestämt oss att vänta... men det va nära jag frågade på UL, blev otroligt nyfiken! =) vill veta vad man ska samla på sig för kläder.. flickkläder eller pojkkläder... har fått en massa pojk kläder.



Längtar så mycket till september.. inte varje år man längtar till hösten igen när det precis blivit vår! =))

Kram



PUBLICERAT: 2009-05-07, 07:38:56 | URL: http://friiidha.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: