SKRIVET: 2009-05-04, kl 20:40:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ont överallt..!

Klossen har fått ett nytt hem nu. Han bor i Gagnef :D
Så snackade svärmor nåt om att han spelar piano. Men jag vet inte vad hon menade.. höh.
(Den Klossen jag snackar om är inte Kloss i magen utan Daniels gamla katt som hamnade på ett katthem..)

Somnade till igår kväll men vaknade på en gång. Sen dröjde det länge innan jag somnade igen, uffa :/
Sov hela natten men var hur trött som helst imorse & hade ont typ överallt. Kändes som träningsvärk.. ont (öm) i baken b.la.

Gick ändå bra att knega idag. Fick ont i ryggen som fan bara. Ändå lyfter jag mindre nu. När jag kom hem vilade jag en stund, men sov inget.
Daniels föräldrar var hit på eftermiddagen och hälsade på. Dom ville se nya bordet :)
Annars har det väl inte hänt nåt speciellt alls..

Vet ni om det finns något hem för sköldisar? Liknande katthem.. Tagas behöver större och platsen finns tyvärr inte.


tandra

lite över 30 pers och då var inte alla med!


tess

jasså i Gagnääääf ;) Där kommer ju jag ifrån :P



PUBLICERAT: 2009-05-04, 23:52:57 | URL: http://latess.blogg.se/
Frida

Hej!

Ja det är alltid kul att snacka med folk som är beräknade nästan samtidigt! När ska ni ha då? vet ni vad det är ni ska ha?



Jag skulle också vilja åka schoppa, vi ska göra det nästa gång vi får pengar, det ska bli kul! är just det jag sett fram imot!



Det med sköldpaddor... jag hade en sköldis för några år sedan som jag inte kunde ha kvar då ringde jag till skara sommarland, dom tog mot mig skalmann med glädje ! det är ju något man kan testa ialf? =)

ha det bra så länge! Kram



PUBLICERAT: 2009-05-05, 11:20:58 | URL: http://friiidha.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: