SKRIVET: 2009-05-11, kl 20:52:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

minihjärtat

Var till barnmorskan idag. Först kollade hon blodtrycket och vi pratade lite. Hon hade en barnmorskestuderande (långt ord!) med sig så det var mest hon som pratade. Sen fick vi höra på lillhjärtat. Myyyyyys :D




Innan bm så var det lite jobb och efteråt fick jag sjukt ont. Eller, jag fick ont innan men jag stod ut! Börjar bli bra jobbigt med ryggen kan jag säga.. :(

Till kvällsmat idag gjorde vi färsfyllda paprikor. Såååå gott kan jag tala om!! =)
Använde kycklingfärs. Hade i lite lök och tacokrydda. När jag fyllt paprikorna så hade jag i lite fetaost. Sen skjuts in i ugnen! Hade tzatziki till också.

Nu ska jag dricka vatten och äta minimorötter. Äter frukt och grönsaker i mängder kan jag tala om :P
När jag slutat jobba så gjorde jag en smoothie. Hade i kiwi, apelsinjucie, yogurt, banan och passionsfrukt. Dricker smoothies som aldrig förr men det är ju så gott och man får i sig mkt vitaminer :)


tess

visst var den god? :D



PUBLICERAT: 2009-05-12, 13:07:00 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: