SKRIVET: 2009-05-16, kl 21:58:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

lyckad dag!

Rus Ung & Galen?-dag blev jättebra! Verkligen lyckat =)
Kom ca 200 personer totalt och tiden gick fort. Var jättekul.
Kung Henry var rolig :P
"Du ska få min spade när jag dör, när jag dör, när jag dör..."
Allt flöt på bra trots tight tidsschema.
Folk köpte mkt fika också, likaså lotter. Så vi drog nog in en del cash iaf :)
Jag var t.om upp på scen några ggr. Imponerande! Första gången kände jag hur jäkla varmt det blir av lampor på scen, hade lysen rätt i ansiktet.. ^_^
Vi fick mkt positiv feedback och det växer man av. Alltid kul och då blir man ännu nöjdare med det man gjort, helt klart!

Efteråt skjutsade vi Sofia till hotellet så jag passade på att prata lite med henne.
Sen åkte vi på 60-årskalas i Säter.
En av Daniels bröder: Hon blev 60 & inte en dag äldre. Det sista hon sa var "VAR ÄR SKEDARNA?".
Elakt, men kul. hahaha.
Kanske inte så kul att läsa när det är internt men va fan..

Vi kom hem ca 20.30. Som jag misstänkt att vi skulle göra. Så vi blev inte så länge på kalaset men folk hade redan börjat åka när vi åkte.. Skönt att komma hem sen när man varit borta hela dagen :D
Ont i fötterna har jag. Ett fotbad vore skönt, men orka...

Har ESC på nu, men kollar inte så noga. Men det är väl bara att lyssna som är "viktigt"?
Vore konstigt om Sverige vann och dessutom så är det dyrt att ha sån där skit sen så. Vi kan väl ändå lägga pengarna på annat?

Snart ska jag faktiskt sova.. grymt trött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: