SKRIVET: 2009-05-24, kl 09:29:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jobbiga drömmar

Det blev att vi åkte till Säter igår och blev hämtade där när vi skulle till Enköping. Perfekt när det är efter vägen. Vi fick en body med Barbapappa :D
Så vi åt lunch där.

Det var trevligt på kalaset. Maja hade fått en studsmatta av föräldrarna. Var där till runt 18. Sen var jag hungrig kan jag säga! Stannade till i Avesta och köpte nåt att stoppa i magen men inte mkt.. När vi kom hem åkte Daniel och köpte en pizza åt mig :P
Han var inte så hungrig så han nöjde sig med att smaka min..

Vaknat några ggr på morgonen men kunnat somna om & sov ända till 9. Sååå skönt!
Fast jag har drömt knasdrömmar i natt. Om det förflutna.. jobbigt :(

Blir ingen tipspromenad idag, vädret är inte det bästa :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: