SKRIVET: 2009-05-05, kl 21:19:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

invalidos

Det var segt att jobba idag :/

På kvällen efter Sjukhuset gick jag & Daniel en promenad. Jag kände mig pigg innan och det kändes skönt att gå.. tills vi kommit ungefär halvvägs. Då fick jag ont.. och sen ondare och så ONT!!!! Kunde knappt gå :(
Daniel sa att jag kunde stanna så skulla han gå hem och hämta bilen men nee. Som om jag skulle kunna stå still där och bara vänta?! Nej tack. Så jag plågade mig hemåt. Hade inte så mkt val heller för den delen..

Det här sades på promenaden...
-... men vadå? Så farligt kan det väl inte va att föda barn? Man får ju ligga i en skön säng.
- *stirrande blick* va fan säger du?!?
- Om jag ändå fick föda barn. Jag får aldrig! =(

Nu kan ni ju säkert räkna ut vem som sa vad också :)

Nu ska jag gå och lägga mig för jag har för ont för att sitta uppe eller ens tänka.
So long, suckers


tandra

när ska du öppna klossens blogg för tandra då ? :) Har du fått ditt bälte än ? Fan du kan ju inte gå & ha så där ont!!


Stina

haha undra om han kommer säga så och önska det under förlossningen också :P du kan ju påminna honom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: