SKRIVET: 2009-05-22, kl 21:26:11 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

IKEA

Blev en vända till IKEA med Anna & Filip idag :)
Det bestämdes igår kväll. Daniel ville inte följa för vi ska ju dit när vi flyttat så jag kan förstå honom, han är ju karl :P
Jag längtade hela dagen kan jag säga. Direkt när jag slutat köpte nåt att stoppa i magen och så blev jag hämtad av Anna utanför Kupolen. Filip tyckte inte det var speciellt kul på Ikea dock, men hur många 4-åringar gillar det?! ^_^
Använde mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år. Visste inte ens hur mkt det var på så jag blev glatt överraskad :)
Handlade lite tavlor, ramar, grejs till Klossen (såklart!) :)
Vi fikade lite innan vi gick till kassan. Blev 2 timmar på Ikea vilket jag tyckte var länge för jag brukar bara springa igenom och ta det jag vill ha och gå ut.. men det tog nog lite längre för barnet. Eller nåt.
Jag fick i alla fall v ä l d i g t ont i fötterna vilket jag hade redan innan Ikea. Går en del på jobbet...






Nu kollar jag lite på Talang. Jag diggar Spoken Word-killen stenhårt!! Dom där karlarna platsar endast i en Revy i någon by, typ Björbo. Jag är sjukt trött. Hela dagen har jag haft ont i baken också. Växer den?!? Hahaha.
Nåt annat som växer är ju Klossens hus :D

Imorgon ska jag vila hela förmiddag för sen åker vi till Enköping.


tess

Åååh, jag vill oxå till Ikea :D



PUBLICERAT: 2009-05-23, 22:06:55 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: