SKRIVET: 2009-05-30, kl 16:45:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

för varmt folks!

Ja nu är det för varmt för en gravid kvinna! Jag & Darlo la oss ute på en filt och skulle sola. Jag gav upp efter 20 min :P
Jag blir bara trött trött trött av att  vara i solen så det funkar inte så långa stunder :(

Idag åkte mormor & morfar hem, dom kom igår eftermiddag och innan det har dom varit i V-ås några dagar.
Jag & mamma skulle se Alfons med Maja på Kupolen idag men Maja somnade så fort vi kom till Kupolen :P
Så mamma fick gå med henne hem i värmen så hon skulle få fortsätta sova. Tar ca 45 min att gå iaf. I den här värmen! ^_^

Gav Daniels mamma ett kort & en lott idag på hennes jobb, sa att det var från Daniel & hon blev jätteglad. Det är ju Mors Dag imorgon =)
Nästa år får jag också fira det! hehehe
Fast om det skulle vara en present som verkligen var från Daniel till hans mamma skulle det vara ett paket med typ spik.. han gav henne en slipmaskin och sånt i julklapp för nåt år sen :P



tess

hehe vad snällt av dej :)



PUBLICERAT: 2009-05-31, 20:26:30 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: