SKRIVET: 2009-05-07, kl 20:32:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

flänga runt..

Har varit en tung dag. Eller ja, flängt en massa. Till Säter och träffade svärmor. Svärfar var inte hemma. Sen åkte vi till Hedemora & gick där i regnet. Sen till Anna & Niklas. Filip var inte hemma.. vi fikade och pratade. Vi tokade oss och skrattade en hel del.. Niklas var nog trött för att han jobbat natt, eller ?
I bilen hem nickade jag till tusen ggr. Hur trött som helst! Men kunde inte sova när vi kom hem ändå. Fast klockan var ju mkt. Och jag var hungrig.. lika bra att äta :)

Idag fick jag mitt fina smycke. Äntligen :D






tess

fan det är ju svårt att leva utan tv :P hehe



Fint halsband :) Sånt ska ajg oxå ha när jag ska bli mamma ;)



PUBLICERAT: 2009-05-07, 22:53:09 | URL: http://latess.blogg.se/
Annica

åhhh det där e så fint, vart beställde du det? kram



PUBLICERAT: 2009-05-08, 08:27:40 | URL: http://lillalillamirakel.blogg.se/
tandra

tjusigt! :)


carina

vad fint smycket är !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: