SKRIVET: 2009-05-29, kl 09:27:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

at home

Stannar hemma idag. Har fruktansvärt ont i magen. Den är inte vad den borde vara kan jag säga.
Nog om det.

Var till Kupolen igår och gjorde lite fynd, aldrig fel :)
Så var jag sjukt sugen på paj så jag var tvungen att köpa en. hehe.
Sen blev det Ica Maxi. Proppat med folk eftersom det var speciella erbjudanden under deras sk klubbkväll. Men mkt billigt fanns det. Maja var också med och hon skötte sig exemplariskt måste jag säga. Söt-trollet!
Henne får jag träffa senare idag. Hon gav mig både en kram och en puss igår när det var dags att säga hej då. Då smälter man! Hon sträckte ut armarna för att ge en kram, sa "hej då faster" & gav mig en puss på kinden :D

I eftermiddag får jag träffa mormor & morfar när dom är påväg hemåt från Västerås :)

Nu mår jag illa så jag ska klunka lite vatten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: