SKRIVET: 2009-03-06, kl 18:27:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

träningsvärk må ni tro

Gick upp och kissade strax före 2 i natt. Satan i gatan vad mör jag kände mig i kroppen och vad ont jag hade! Värre imorse. Försökte gå fort på vägen till praktiken men det gjorde för ont i låren :P
Ont i armarna, axlarna, vristerna, benhinnorna, ryggen, låren.. ja det var nog allt :)
Snacka om träning, att jobba i butik. Nog för att jag gjort det förr men ändå..

Fick skjuts hem idag. Lyx. Men jag hade handlat lite mat också så det var skönt att få åka bil då. Åt lite pannkakor med hjortronsylt till lunch. Sen blev det vila :)

Hade möte på eftermiddagen idag med min handläggare på FK. Hon hade inte sett innan att jag är gravid. Läkaren skrev ju nåt om det sist, varför vet jag inte.. hon gratulerade och log hehe.
Sen träffade jag Mika. Var bara med henne när hon handlade kuddar och blommor men passade på när vi kunde ses.

Nu måste jag göra mig klar. Ska byta om lite och så. Ska & bowla ikväll. Jag, Daniel & Johan på en bana verkar det bli.. Johan är säkert jättebra.. men då får jag väl ta till ett extra klot i reserv :D
Men om jag mot förmodan är sämre (Danne slog mig sist iofs...) så skyller jag på träningsvärken, lätt!



tess

Hehe, jag vet :P Men det beror nog på lite mer än bara alkohol att jag ser ut som jag gör :P Jag dricker inte direkt ofta..



Hoppas du har kul ikväll :D



PUBLICERAT: 2009-03-06, 20:56:08 | URL: http://latess.blogg.se/
tess

nej nej, jag vet :) hehe



PUBLICERAT: 2009-03-06, 21:17:34 | URL: http://latess.blogg.se/
tandra

Banken funkar MEN dåligt, så litar jag mer på explorer när de gäller sånt där :)



PUBLICERAT: 2009-03-06, 21:26:56 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: