SKRIVET: 2009-03-05, kl 15:28:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

systemkamera!

Jag sov hela natten i natt och det har inte hänt på läääänge! Men idag har jag känt mig hur jäkla trött som helst. Inte imorse dock, men vid 10 kom det. Så idag har jag sovit middag. Annars skulle min huvudvärk vara den värsta man kan tänka sig nu på eftermiddagen + att jag skulle känna mig helt död, typ :/
Och jag skulle aldrig orka med kvällen.. sov ca 45 min tror jag. Skönt var det men kände mig skittrött efteråt kan jag säga. Nu känner jag mig seg.

Sa till på praktiken om byxorna idag. Det funkar inte med dom där. Dessutom är dragkedjan knas kan man lugnt säga :P
Handledaren skulle leta på ett par nya. Kanske det slipper kännas som man pressar in Klossen?

Nu är det bara en stund till Daniel kommer hem. Tror det blir promenad på en gång idag också. Lika bra, då har man det gjort. Slipper man gå när det är mörkt och man har hela kvällen kvar.

Det var nog allt för den här gången..

Nej, det var det ju inte! Vi har köpt en digital systemkamera!! :D
Wihoooooo =)



tandra

åååååh jag vill åsså ha en systemkamera!! Lyllo bella :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: