SKRIVET: 2009-03-11, kl 11:21:22 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

samma irritation

Idag gjorde en viss person att jag kokade över. Fy fan alltså säger jag bara!
Bara för att jag har lediga dagar under veckan så ska jag minsann sitta ensam i ett hus i Säter. No way!!! Sa att jag inte vet hur länge jag kommer ha lediga dagar och att jag brukar göra saker när jag är ledig. Simma, träffa kompisar osv..
Sen litar dom inte ens på att Daniel kommer sova där.
Fast egentligen är det nog bara hans mamma, eller det är hon som är värst iaf.
Men, som om jag skulle be någon vattna mina blommor när jag åker bort ett tag och sen fråga om dom verkligen kommer göra det. Snällt att inte lita på folk...
"Bry dig inte om det där". Lätt att säga =(
Och jag kan inte hålla tyst till slut. Så är det bara.
Längtar till mitten av april för då har dom kommit hem från fucking jävla Thailand (kan ni förstå att jag HATAR Thailand just nu?! =P ) och det där är över =)
Nästan värt att plåga i sig Pommac så man kan korka upp då.. hehe

Jag vet inte alls vad jag ska äta till lunch idag.

Dagens fråga: Varför har inte Subway hemkörning? :(

I eftermiddag ska jag fika med T.
Annat vi ska göra: fixa mat, gå en promenad & få besök. Bettan kommer hit för hon jobbar i området kan man säga & har 1,5 timmes rast. Så då tar hon med sig matlådan hit :)
Daniel ville sluta tidigare idag så han skippar tydligen lunchen & eftermiddagsrasten. W00p w00p :)


tess

Ehm, det hände mycket konstigt bara =/



Thailand i sig är det förhoppningsvis inge fel på :P



PUBLICERAT: 2009-03-11, 18:03:45 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: