SKRIVET: 2009-03-02, kl 21:41:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

piercing borta!

Jag glömde skriva en grej eller berätta en gej rättare sagt i det tidigare inlägget. Vissa tycker väl inte att det är nåt speciellt men ähhhh.. jag fick för mig att ta ur min piercing i läppen idag :P
Så det gjorde jag på toaletten på Ica Maxi :)
Jag har funderat på det länge och idag undrade läkaren hur det är att ha en sån, om det blir märke efteråt åt och hon tyckte jag skulle ta ur den. Men jag tror inte direkt att hon påverkade, det kan jag då tala om.
Jag har ju ändå funderat på det. Det kändes lite konstigt efteråt när jag hade staven i handen & tomt där i hålet men nu märks det inte.

Nu är det bara tungan kvar...


tandra

Jag har ett fult ärr där jag hade min piercing i läppen, men de skiter ja i :D Kramisar



PUBLICERAT: 2009-03-03, 11:14:26 | URL: http://www.nogg.se/nannas
tess

hehe scary! jag kan bara tänka mej hur konstigt det skulle kännas att ta ut min i tungan :P När man väl vant sig lixom...



PUBLICERAT: 2009-03-03, 21:50:08 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: