SKRIVET: 2009-03-28, kl 21:40:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

mörker..

På förmiddagen städade jag & Daniel. Sen åkte vi till Kupolen så jag kunde köpa lite nya underkläder.
Pappa ringde när vi var där så det blev lite bråttom hem.. slängde i oss mat. Han skulle låna datorn & jag trodde att han skulle låna den här men tydligen skulle han ta med den hem. Hade jag vetat det hade jag sagt att vi var i Säter.. suck. Men han sa att han bara skulle ha den tills imorgon. När dom skulle åka igen efter att vi fikat så sa han "ja, vi hörs väl..". Ja, jag kommer garanterat hämta datorn imorgon! Annars blir det ju aldrig av :/

När dom åkt hem så blev det lite handling. Slängde in en kycklinglåda i ungen. GÖTT! =)
Kollat på Sveriges smartaste barn & sen Robinson. I mörkret så klart :P

Jag har fått ont i halsen :(
Det kom helt plötsligt idag också.. annars brukar det ju börja på morgonen. Tagit bafucin i alla fall och hoppas det lindrar lite. Jag blir antingen lite förkyld eller får lite ont i halsen lite då och då. Men sen försvinner det. Skumt. Fast bra om det försvinner snabbt så klart =)

Nu ska vi spela lite.. sen ska jag faktiskt gå och lägga mig.


tandra

Vi har ingen stuga i sälen utan pappas jobb har och det är den vi brukar låna men nu vile vi vara med våra kompisar :)



PUBLICERAT: 2009-03-30, 16:19:58 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: