SKRIVET: 2009-03-21, kl 14:07:52 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hjärtklappning..

Jag är helt slut. Igår var jag skittrött. Vicky tycker jag ska ringa bm. Men jag vet inte.. ska köpa blutsaft tror jag. Det är det ju värt. Så behöver jag få upp blodtrycket, tur att jag är sugen på salt idag :P
Så jag äter pommes & hamburgare till lunch. Håller på & gör i ordning det nu.
Kändes nyss som jag hade hjärtklappning, men det kan ju bli så. Jag vägrar ligga still helt enkelt!

Var till Friskis en snabbis idag. Sen till Kupolen. Var tvungen att köpa en dricka så jag inte skulle ramla ihop..
Sen var jag till Barnens Hus. Hehe. Hade en "far & dotter"-dag med Kjell igår. Vi kollade på vagnar, bilbarnstolar m.m då. Men han litar inte på prylarna så för honom får jag nog inte köpa någonting..

Ska fixa klart maten. Om en timme ska vi till pappa och fika. Evigheter sen vi var dit. Imorgon ska vi till Daniels föräldrar. På tisdag åker dom till skit-Thailand.
Helst skulle jag bara ligga i sängen. Vill ju orka jobba. Det är det viktigaste just nu känns det som. Men till veckan är det lyx-vecka som gäller. Ledig onsdag & fredag :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: