SKRIVET: 2009-03-14, kl 20:39:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fullt upp.

Känns som det har varit fullt upp hela dagen. Jag vaknade tidigt imorse, vid 5.. gick upp och kissade- som vanligt :P
Sen hade jag svårt att somna om men låg och tänkte på mig & Darling, hur bra vi har det osv :D
Viskade att jag ville att han skulle hålla om mig och det gjorde han *söt*
Somnade till slut om och vaknade runt halv nio. Gick upp och började tvätta.. 11.40 gick vi en promenad. På vägen hem handlade vi lite kyckling eftersom dom hade bra pris på det. Sen fixa med tvätten, laga mat, duscha.. mitt i all stress så tog jag schampo när jag skulle ta balsam & när jag skulle ta rakhyveln från hyllan så skar jag mig på långfingret & det verkade aldrig vilja ta slut att blöda heller.

Sen var vi till Bettan & Anders & fikade.
Efter det till receptionen. Som vanligt var karln där som aldrig vill gå ut & fattar att man stänger när klockan är över 17 & vi stänger 17. Spelar liksom ingen roll när det är. Jag har varit där & stängt vid 21 & han ska minsann bara köra ex antal reps till! Dessutom kommer han ofta i sista minuten vilket han gjorde idag.. men dra!!!!! *irriterande*

Direkt efter friskis åkte vi till Kjell-Britt och fick god mat. Hemgjord klyftpotatis, morotsbiffar & persiljesmör b.la. Daniel & dom andra åt fläskkarré. Så var det fruktsallad till efterrätt :)

Nu har jag Melodifestivalen på i bakgrunden. Antar att jag missat EMD :/
Mina pojkar ju hahah *fjååååårtis* :P
Så äter jag Pringles. Mmmmmmm..


tess

TUR att inte ugglas vann alltså!



PUBLICERAT: 2009-03-15, 19:02:34 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: