SKRIVET: 2009-03-04, kl 15:32:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fösyld?

Verkar som jag håller på att bli förkyld. Nåt är det i alla fall. Fick munsår igår :(
Och har haft lite ont i ögonen, som när man är förkyld eller har ögoninflammation. Drack nyss förkylningste. Starkt och skönt när man dricker det måste jag säga men man får ju också hoppas att det hjälper!
Vill ju inte bli sjuk nu. Men vill man det nånsin? Nu blir jag väl sjuk för att jag inte tränar.. typ. Var förkyld i korta perioder 2 ggr per år förut. Nu är det första perioden i år och förhoppningsvis sista också!

Började praktisera idag. Byxorna jag har fått känns trånga. Fick 2 par med mig hem förra veckan men såg ut som en hiphopare i dom ena så det funkade inte så jättebra :P
Men dom här sitter åt på magen så jag fick knäppa upp dom. haha.
Men annars gick det bra :)

Tur jag inte har ont i halsen och så nu i alla fall. Ska ju till brandstationen och blåsa liv i lite dockor ikväll :D
Innan det tänkte jag hinna med en promenad med Darling.

Fick festinbjudan från Friskis nyss. Trerätters blir det t.om :)
Fast förrätten innehåller grönmögelost *rysa* och huvudrätten innehåller oxfilé. Varför ska man alltid vara så jävla kräsen för?!?! Nåväl, kött tänker jag då inte äta..
Så får jag ta med mig sambon också om jag vill så det är klart jag ska det.
Det där blir säkert kul :)
Bara Andreas är "kattvakt" så. Annars blir jag fan arg.. grrrrrrr!!!! Är så jävla irriterad över det där..

Nu är det inte lång tid kvar innan Daniel kommer hem. Jag brukar höra när han är påväg in och då springer jag till hallen :)


tandra

jag förstår dej de där me kattvakt, skulle va lika irriterad ja me! Hoppas ni får komma iväg på middagen nu! Vilken vecka har du gått in i nu då ? Kramisar!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: