SKRIVET: 2009-06-01, kl 20:11:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kronofogden!

Sov skitdåligt i natt. Först kunde jag inte ligga bekvämt, hur jag än låg var det obekvämt. Rygg kändes fel och båda sidorna var inte bra varav höger gjorde ont. Och mage är ju uteslutet :P
Men till slut somnade jag- på rygg. Men vaknade efter en stund och då kändes det inte ens som jag sovit. Var helt död imorse! :S
Men dagen flöt ändå på bra :)

Var till Almas och fikade efter jobbet. Sen hem och läste lite i min nya tidning :)
Men jag har inte sovit middag idag som jag brukar och ändå känner jag mig rätt pigg. Skööönt! Försökt hålla igång så jag ska somna i tid ikväll och kunna sova hela natten. Tog hem några kartonger från jobbet så jag jag hade tänkt packa ikväll men det har inte blivit av. Vi har ändå packat mkt nu vilket är skönt. Slippa göra det i sista minuten. Så man kan koncentrera sig på att packa upp och städa. Så ska jag göra mina övningar en gång till också. Gjorde en stund tidigare idag.

Jag & Darlo gick en promenad ikväll. Fast det var kväll och moln så var det hur varmt som helst! Jag svettas ihjäl!!!

Daniel skrämde ihjäl mig idag med ett sms. Han skrev att jag fått brev från Kronofogden! Jag blev helt förvirrad och chockad. Hade rast så jag ringde. Precis när jag ringde kom jag på vad det gällde. Det var ju en kärring som blåste mig på pengar för en mobil (som jag skrivit om tidigare) för nåt år sen, tror det var 2006. Eller det måste nog ha varit -06 eller -07 för jag bodde med Robin.. i alla fall så fick jag ju Tingsrättsdomen förra året & nu har dom gjort en utmätning. Jag kommer få mina pengar i alla fall & det blir ju ränta så det känns bra :)
Hon är skyldig folk hur mkt som helst! Och staten också för den delen, staten får ju pengar först. Hon har inte betalat fordonskatt (på x antal bilar) inte betalat underhåll, inte betalat tv-avgift, trängselskatt m.m m.m. Kvinna runt 40. JÄVLA IDIOT!!!


cina

härligt att du fått ersättning äntligen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: