SKRIVET: 2009-06-11, kl 21:11:59 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

trötter



Var vaken ca 2-4 inatt. Kunde inte sova för jag hade så ont och hur jag än la mig så var det hur obekvämt som helst. Var uppe och gick lite också.. försökte väcka karln, men tror ni det gick? Svar nej! Han är omöjlig att väcka ju :(
Och jag får dåligt samvete om han blir vaken för han måste ju sova så han kan få in nåt i skallen nu när han pluggar :b
Men man vill ju också ha lite stöd när man ligger där alldeles ensam & har ont.

Ringde barnmorskan för säkerhets skull idag. Hon tyckte jag skulle ringa in till Falun vilket jag gjorde & fick komma dit. Så vi åkte dit och fick höra hjärtljud m.m m.m

Utdrag ur Lottas blogg: Den där Kloss verkar vara en riktig fighter, precis som Bella hehe
H* tränar säkert fallskärmshopp och bungyjump där inne :D

Så sant som det är sakt!

När Bejbi kom hem från skolan hade han med sig sura godisar till mig, som jag älskar just nu men som jag inte tycker om annars ;)

Nu är det dags att sova! Upp och jobba imorgon, sen sjukgymnasten. Hinner bara jobba ca 1,5 timme. Men det ska bli skönt att gå till sjukgymnasten måste jag säga.


Ingela

Jo, man tycker det borde vara gratis, men det står att vid dåligt väder är den inne o då måste man ha kort. :/

Funderar dock på att köpa kort, måste bara ta mod till mig o gå dit först :D



PUBLICERAT: 2009-06-11, 21:49:23 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress
Lotta

aaaaah.. surisar är så sjukt gott nu för tiden!

jag är helt torsk på citronjuice också ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: