SKRIVET: 2009-06-27, kl 20:24:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

nu så..



Svettas ihjäl!!! Måste nog ta upp bordsfläkten från förrådet.. vore bra skönt.

Cheesecaken jag gjorde igår blev hur god som helst :D
Blev uppäten av mig, Daniel, Kjell-Britt, Ewa & Bengt idag. hehe. Hade kunnat äta en hel själv, typ :P

Vi plockade en del på förmiddagen och nu är det nästan i n g e n t i n g kvar! Fort gick det men det ska det ju göra tycker jag. Ändå har inte jag orkat plocka så långa stunder för jag blir helt slut på en gång.. =/

Bengt kom hit på förmiddagen. Han hade med sig sängramen så nu är den på plats. *fint*
Så åkte vi och kollade på en tvättmaskin, tyvärr fanns den inte hemma men vi beställde så den kommer nästa vecka =)
Bra även att det blev Daniels födelsedagspresent från hans föräldrar. Slapp vi betala vilket var bra.

Sen åkte dom till Sjöberget & hämtade vår frys som stod kvar där medans jag gick in och handlade lite. När vi kom hem gjorde jag egen potatissallad + grönsallad medans Daniel grillade. Vi köpte nämligen en grill igår.
Alla tyckte maten var god och det kan jag säga att den var. Potatissallad är ju så enkelt att göra själv, varför köper man när det är godare med hemgjord?!

Äntligen har gardiner kommit upp också. Känns ju mer som ett hem. Eller ja, det är Klossens rum kvar men måste ju ha gardiner dit då..

Daniel var så gullig vid middagsbordet nu på kvällen. Han redogjorde ungefär vad vi hade..
"men vi har ingen Kloss i lägenheten"
"Men snart har vi, du vill ha en Kloss här eller hur?"
"jaaa!" :D

Var till läkaren igår förresten. Trodde bara att det skulle vara samtal. Kjell skjutsade mig. Det visade sig att jag fick se Kloss, med ultraljud! Wiiiiiiie :D
Så jag hämtade in Kjell och han retar mamma för att hon inte sett hehehe.

*måste svalka av mig*


Emelie

Åhh tack så jätte mycket :* Du anar inte vad glad jag blir över att höra sånt! :) Du är så välkommen tillbaka :D



Ha en fortsatt fin dag i sommarvärmen! Trots att man svettas olidligt mycket ;)

Kram



PUBLICERAT: 2009-06-28, 11:35:16 | URL: http://makrills.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: