SKRIVET: 2009-06-24, kl 08:15:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

new place.



Nu sitter jag på nya stället, gött som fan :D
Vi fick otroligt mkt gjort igår och mkt hanns med! Kjell var med från 10 och körde kartonger. Agne & Maria var med ett tag. Agne körde kartonger och bar upp möbler.. Maria diskade. Pappa & Marita var med 12.30-17.30. Mamma kom efter jobbet vid 14 & var med till 20 tror jag.. så Kjell var ju också med till 20 :)
Svärfar kom hit en stund och skruvade ihop lite möbler åt oss så allt är på plats. Bara sängramen som fattas men den kommer i slutet på veckan, eftersom den står i Säter och Bengts bil är på service.. ganska typiskt :P

Blev Max-mat igår 18.30 och då var jag döhungrig! Åt ju lite kycklingsallad till lunch, men då stod jag upp och hade ingen ro till att äta :/
Mina föräldrar + sambos var med och käkade.
Frågade då pappa om det här med konfirmationspresent till min kusin. Pratade ju med brorsan i helgen (på msn) & dom hade tänkt pengar.
P: Men då skulle jag inte hjälpt dig flytta, nu kör jag tillbaks alla grejer. Det var ju en deal att du skulle komma på present.
J: *gulp* men jag fixar nåt, jag lovar!

hehehe
Har ni något förslag på present? ;)

Fy faaaan vad jag fick ont i fötterna igår! Tog ett bad vid 21 igår kväll, såååå skönt :)
Jag har varit utan badkar ett år och det har jag fan saknat.
Hade såklart svårt att somna igår, kändes lite ovant.. och sen blev jag hungrig så jag låg och var sugen på typ ALLT! (ostfrallor, chokladbollar, GLASS...)
Gick upp och åt upp salladen iaf, då var kl 23 :P

Måste nog ringa Kjell nu tror jag.. så vi kan åka och köpa lite frukost. Har ingen mjölk hemma och jag har inte druckit mjölk på flera dagar *dumma mig*
Men mjölken tog slut och eftersom vi skulle flytta köpte vi ingen ny. Ähhh, jag är HUNGRIG!!!

Vaknade imorse före 7 med världens jävla sendrag.. fy fan =(

Att fixa idag:
  • handla frukost och lite annat
  • ställa böckerna i bokhyllan
  • lägga kläderna där dom ska vara
  • sätta upp gardiner
  • gå igenom det andra som är kvar.. vilket inte är så värst mkt ändå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: