SKRIVET: 2009-06-29, kl 20:10:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

klagomur



Hej & välkomna till klagomuren @ GrymmaBella!
Fy fan vad varmt det är!!! Kan ingen vänlig själ sänka värmen? Plz.
Fick såå ont i ryggen, benen, fötterna & rumpan idag på jobbet.
Sov dåligt i natt. Vaknade och kände sammandragningar, fick sätta mig upp i sängen. Darlo bara sov & sov & sov :/

En gammal kompis (numera bekant) ringde idag. *chock*
Kändes rätt skumt att prata med henne.. fattar inte riktigt, ringa bara så där helt plötsligt ?

Fixade konfirmationspresent idag! *duktig*
Blev finbestick från Anders Petter.

Idag köpte vi stolar så vi kan sitta ute på balkongen. Gött. Men jag får nog ta med mig fläkten ut om jag ska kunna sitta före 16 om dagarna ;)


tess

hehe ja det är tokvarmt ute ju! Mina fötter sväller så jävla mkt då så jag kan knappt ha nå skor på mej längre, hehe =P SÅ nu vet du det ;) hehe



PUBLICERAT: 2009-06-30, 09:52:35 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: