SKRIVET: 2009-06-07, kl 18:52:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jobbig dag

Ganska jobbig dag. Eller ganska.. inget snack om saken!
Och jag har nog sovit för mkt. Är rädd för det iaf, så jag inte kan sova ordentligt i natt. Men men, det är som det är. Man kan ju inte va på topp jämt.

Ikväll gick jag och Darlo en runda. Magen kändes megaspänd men det gick bra att gå iaf, tur va det för jag vill ju kunna gå :)
Nu håller vi på och gör en paj med tonfisk och broccoli. Gött skit! Det är t.om vv-recept :P
Bra med järn också :)

När vi kom hem från promenaden var jag rätt trött. Men jag tog en trasa och dammade lite överallt, så nu är jag helt slut! Törstig som fan.. ska dricka lite Ramlösa, det innehåller tydligen saker som är bra för denna gravida kvinna ;)


fluortatnten

Se bara till att inte dricka den med tillsatt fluor! Om du vill veta mer läs här:

http://alternativbehandlingar.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=510f568b-cd0b-466d-976b-028c03ac9bb7



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: