SKRIVET: 2009-06-24, kl 15:34:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fria!



Fy fan så skönt! Vi slipper städa ur gamla lägenheten :D
*hoppar runt och skriker*
Dom ska ju renovera den lägenheten vilket jag hoppats på eftersom den är från typ förra seklet & köket är inte det modernaste direkt :P
Det räcker med att vi grovstädar, alltså dammsuger & torkar golvet. Mams & Kjell är där nu och mami har dammsugit.

Har glömt att berätta en sak jag fick höra på jobbet typ förra veckan. En dam gick vid mig lite fram & tillbaks så jag trodde hon letade efter nåt. Så säger hon "Jag måste bara fråga, vad använder du för parfym?"
Jag blev helt ställd.. men fick till slut fram "Britney Spears".
"Britney Spears, jaha. För du luktade så gott tyckte jag"
hehehe

Jag mår sjukt illa just nu. Inte verkar det gå över heller, känns som jag ska spy snart.. samtidigt är jag sugen på glass :(
Gick verkligen på 'övertid' idag, jag var så sjukt trött. Fick äntligen vila 13.30 men kunde inte sova så speciellt länge. Nu är jag lite piggare i alla fall, men det blir nog inte många knop från min sida idag. Men va fan, jag är gravid! =)

Jag blir faktiskt orolig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: