SKRIVET: 2009-07-21, kl 20:46:51 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

torka



Ja, det är nästan lite bloggtorka. Men jag orkar inte skriva. Och vad ska jag skriva?
Typ: jag sov dåligt, jag har ont där där där & där. Och så har magen växt. Intressant värre? :P

Åt nyss en skål med jordgubbar. En liter vill säga. Gott gott =)
Nu är jag sugen på att dippa grönsaker, men vi har ingen dip hemma. Typiskt :/

Vi var hem till en gammal jobbarkompis till Danil igår. Så ställde han fram mjölk till mig eftersom jag inte dricker kaffe. Men så såg jag att mjölken gått ut 2-3 dagar innan.. vad gör man då? Lyckades ta mig ur situationen & fick saft istället. Jag vet att man kan dricka mjölk efter att den gått ut, men när den är några dagar gammal dricker jag den helst inte..
Vi var dit för att hämta ett nätagg vi köpt för bara 100 spänn. Det var han vi köpte systemkameran av också. Bra kille med andra ord =)
(Ett nytt nätagg var det dessutom, billigt)
Innan vi gick sa Danil att han fick höra av sig om han hade mer teknikprylar att sälja :P

Imorgon är jag ledig och det ska bli sååå skönt!

Nej, nu måste jag nog hänga tvätten. För maskinen verkar tyst.. så det är klart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: