SKRIVET: 2009-07-01, kl 21:59:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

svälja en fotboll?!

Tydligen så kan man ha missat att jag är gravid.. ^_^
-Men vadå skulle hon ha ätit nåt som gjort att hon svällt upp? Eller trodde du hon svalt en fotboll?

hahahaha

Träffade Li idag, vi hade glass-dejt. Hon är ju glass-flickan så vad kunde passa bättre? ;)
Hon tyckte ovanstående (fotbollsgrejen) lät helt sjuuuukt för övrigt..

På eftermiddagen kom Bettis över och kollade läget så nu har hon sett hur vi bor. Ja, det enda vi har kvar är ju faktiskt att sätta upp tavlor på väggarna. Det känns BRA BRA BRA!!!
Sen är det IKEA kvar då så klart.

Idag kom tvättmaskinen. Så nu har vi testat den och den funkar prima ballerina :)

Märker ni hur glad jag är idag? hihi

Glada saker idag:
Jag har en Kloss i maaaaaagen
Jag är kär i en karl som är några meter ifrån mig *sakna* <3
Jag har ätit på China med Kjell. Vi satt ute där det var skugga och blåste skönt. Vi pratade massor & det var njutning. God mat. Ihhhhh.
Jag har fått jordgubbar.
Jag har fått melon.

Jobbig(a) sak(er) idag: JAG SVETTAS IHJÄL!!!! JAG FLYTER BORT!!!! =(((


tandra

Såg din kommentar på min blogg nu haha :) Nej vi klipper inte molly hos nån Eva :)



PUBLICERAT: 2009-07-02, 13:52:13 | URL: http://tandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: