SKRIVET: 2009-07-03, kl 22:02:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

slarva

Det blir inte så mkt bloggande nu för tiden.. men ibland känns det inte som jag har nåt att skriva & ibland har man inte tid eller lust eller ork.

Ikväll var vi och gick Hushagsvandringen, det är en slags teater om hur det var förr i ett område i Borlänge. Mysigt men lite väl lång tid att stå för mig och mina fötter. Fick lov att sätta mig ett tag faktiskt. Och när vi kom hem kände jag hur ont jag hade i benen, tog mig knappt upp..
På vandringen var det en kvinna som kommenterade magen och så.. (hon var alltså med i teatern) och hon sa att det fanns en barnmorska till hands, som även hade bra koll ifall barnet ligger fel.
Daniel sa åt mig sen att jag skulle kissa på mig, så skulle vi säga att vattnet gått. höhö.
Men jag vill nog inte föda med en massa publik ^_^

Var full fart i magen under vandringen. Och Daniel var så go, han strök över magen så fort han fick tillfälle *älska*

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Har faktiskt börjat läsa en bra bok, så den lockar + att vi ska upp tidigt imorgon. Ska åka ca 8.00 hemifrån för att bege oss till Malung. Längesen jag var dit nu. Imorgon är det kusins konfirmation. Shit, vad stor hon har blivit. Ska bli trevligt att träffa släkten lite.

Farmor ringde ikväll och sa att jag får ta dopklänningen som jag haft. Men jag sa då att den kommer inte våran bebis ha ändå.. men men.. för jag är helt bestämd med det, våra barn kommer inte döpas. Känns som att man tvingar in dom i nåt. Det får dom ta ställning till senare i livet i så fall. Likaså om jag ska gifta mig, då vill jag inte gifta mig i kyrkan. Visst, kyrkan är kanske en fin plats men det finns många andra fina platser också ;)

Nej, sängen var det.. god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: