SKRIVET: 2009-07-07, kl 17:04:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sänkt



Man blir ju helt sänkt av sånt här väder. Huvudvärk och shit :(
Igår var jag SJUKT sugen på chokladbollar & är man sugen på nåt och är gravid är det värre än när man har mens och är sugen på nåt kan jag tala om..! Skickade sms till Emma och frågade om receptet som jag tappat bort, tror jag lämnade kvar det på insidan av skafferiet när jag lämnade Hagalund -07 :P
Hon ringde upp och gav mig det. Hennes chokladbollar är dom godaste, jag lovar! Dom gjorde Kjell till mig många ggr och tog med till Falun när jag var inlagd, det är nog något jag aldrig glömmer.
Men ett (stort!) problem uppstod, vi hade inga havregryn.. och klockan var för mkt för att det skulle kännas som någon idé att handla alternativt skicka Daniel för att handla.. så jag fick stå ut. Idag har jag dock gjort chokladbollar! Och ätit på tok för många.. men har man sug så har man :)

Börjar bli hungrig. Men har kycklingklubbor i ugnen vilket ska bli gott gott.

Dom ringde om jobbet till Daniel idag. Han får börja redan imorgon, vilket inte var meningen. Men det är ju bra. Larm-kungen is back in business! :D


Lotta

klart man ska ha chokladbollar när man är gravid! :D

kul med jobb åt mannen btw!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: